"محمد بهزاد" مدیرعامل شرکت توانیر در آیین معارفه مدیر کل جدید روابط عمومی و بین الملل توانیر، ابراز امیدواری کرد: با تلاش های مجموعه روابط عمومی توانیر، تابستان آینده را نیز همچون گذشته افتخار آمیز پشت سر بگذاریم. وی افزود: با بهرهگیری از راهکارهای مدیریت مصرف برق، امکان پر کردن فاصله نیاز مصرف و میزان تولید با اطلاع رسانی صحیح و به موقع و فرهنگ سازی در میان مردم امکان پذیر خواهد بود که این مهم برعهده روابط عمومی است و از این رو عملکرد روابط عمومی بسیار مهم تلقی میشود. مدیرعامل شرکت توانیر ضمن قدردانی از حدود یک دهه تلاش "عباس خالدنژاد" مدیرکل سابق روابط عمومی و بین الملل توانیر، از "بیژن قاسمی" مدیرکل جدید خواست: با بهره گیری از تجربه و دانش خود در زمینه روابط عمومی تلاش پیگیر و مستمری را در دستیابی به اهداف صنعت برق آغاز کند. "خالدنژاد" نیز در این آیین ضمن ارایه خلاصه عملکرد خود در نزدیک به 30 سال تلاش در عرصه روابط عمومی، حرکت در جهت ایجاد رفاه و همدلی در صنعت برق، ارایه گزارش تلاش ها و فعالیت های کارکنان صنعت برق و غیره را از وظایف و اهداف روابط عمومی عنوان کرد. وی تاکید کرد: از آنجا که صنعت برق، خدمتی راهبردی را به مردم ارایه می دهد و با تمام شئون زندگی آنان ارتباط مستقیم دارد، این امر حساسیت کار روابط عمومی را دو چندان می کند. خالدنژاد همچنین گفت: لازمه کار روابط عمومی عشق به کار است و روابط عمومی جای آزمون و خطا نیست و نمی توان در چارچوب وظایف اداری به اهداف این فعالیت پر استرس، خطیر و دقیق دست یافت. مدیرکل جدید روابط عمومی و بین الملل توانیر نیز گفت: موضوع فرهنگسازی و افزایش آگاهیهای عمومی در کل کشور از جمله اهداف مهم روابط عمومی است که با برنامه ریزی و دقت بیشتری پیگیری خواهد شد. قاسمی همچنین تلاش در جهت نهادینه کردن مدیریت مصرف برق، اطلاع رسانی در زمینه خصوصیسازی نیروگاه های موجود و واگذاری آنها، جذب سرمایه گذاران جدید جهت احداث نیروگاه ها به روش های B.O.O و B.O.T و معرفی دستاوردها و توانمندی های صنعت برق و غیره را از جمله اهداف روابط عمومی توانیر در آینده عنوان کرد. وی ابراز امیداواری کرد: با بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی روابط عمومی و بینالملل توانیر، ضمن تلاش جدی در پیگیری فعالیت های قبلی، کارهای جدیدی نیز در این عرصه آغاز شود.