روز گذشته همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ، روابط عمومی های برتر معرفی شدند. در بخش جایزه برگزیده بهترین پژوهش در سطح ملی؛ روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران حائز رتبه سوم شد. در بخش انتخاب بهترین بروشور در سطح ملی؛ روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران رتبه دوم را کسب کرد. در بخش انتخاب بهترین کتاب در سطح ملی ؛ روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران رتبه سوم را از آن خود نمود. در بخش مقاله برگزیده ؛بهترین مقاله از روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با موضوع "برنامه ریزی و مدیریت پیشگیری از بحران رسانه ای آبگیری سد سیمره با مطالعه موردی بحران رسانه ای آبگیری سد سیوند " شناخته شد. این گزارش حاکی است :در این جشنواره 120روابط عمومی با ارسال بیش از یکهزار و 200 اثر در رشته های پژوهش و افکار سنجی، ارتباط رسانه ای، ارتباط مردمی، ارتباطات درون سازمانی، انتشارات، ارتباط الکترونیکی، تبلیغات و بازاریابی، بخش ویژه ، انتخاب بهترین مدیر و کارشناس برتر روابط عمومی به رقابت پرداختند. براساس این گزارش، آثار ارسالی روابط عمومی ها پس از تفکیک آثار و ثبت مستندات ارائه شده، در دو سطح ملی و استانی مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفت. انتخاب ایده برتر و جایزه ویژه خلاقیت و نوآوری نیز در نظر گرفته شده بود که به روابط عمومی هایی که حائز دریافت بالاترین امتیاز شدند ، تعلق گرفت.

دوشنبه 13 اسفند 1403

چهارشنبه 8 اسفند 1403

یکشنبه 5 اسفند 1403