جهش تولید با مشارکت مردم

روابط عمومی شرکت آب و نیرو 4 عنوان برتر ملی کسب کرد

روابط عمومی شرکت آب و نیرو در اولین حضور خود در جمع روابط عمومی های کشور چهار عنوان برتر ملی کسب کرد.

روز گذشته همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران ، روابط عمومی های برتر معرفی شدند. در بخش جایزه برگزیده بهترین پژوهش در سطح ملی؛ روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران حائز رتبه سوم شد. در بخش انتخاب بهترین بروشور در سطح ملی؛ ‌روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران رتبه دوم را کسب کرد. در بخش انتخاب بهترین کتاب در سطح ملی ؛ روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران رتبه سوم را از آن خود نمود. در بخش مقاله برگزیده ؛بهترین مقاله از روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با موضوع "برنامه ریزی و مدیریت پیشگیری از بحران رسانه ای آبگیری سد سیمره با مطالعه موردی بحران رسانه ای آبگیری سد سیوند " شناخته شد. این گزارش حاکی است :در این جشنواره 120روابط عمومی با ارسال بیش از یکهزار و 200 اثر در رشته های پژوهش و افکار سنجی، ارتباط رسانه ای، ارتباط مردمی، ارتباطات درون سازمانی، انتشارات، ارتباط الکترونیکی، تبلیغات و بازاریابی، بخش ویژه ، انتخاب بهترین مدیر و کارشناس برتر روابط عمومی به رقابت پرداختند. براساس این گزارش، آثار ارسالی روابط عمومی ها پس از تفکیک آثار و ثبت مستندات ارائه شده، در دو سطح ملی و استانی مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفت. انتخاب ایده برتر و جایزه ویژه خلاقیت و نوآوری نیز در نظر گرفته شده بود که به روابط عمومی هایی که حائز دریافت بالاترین امتیاز شدند ، تعلق گرفت.

کد خبر: 698
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 10 آبان 1390

    آدرس تماس

  • آدرس تماس : بزرگراه مدرس، تقاطع آفریقا، خیابان بیدار شماره 3 (40 قدیم)
  • تلفن : 27821-021
  • فکس : 26213732-021
  • ایمیل : info[at]iwpco.ir